Chatmodell leszek!?

xandra Címkék: chatmodell2010.02.15. 18:03 | Oszd meg: Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add az RSS olvasódhoz

Néhányan már ismerhettek innen (http://lexy.blog.hu), de jogosan tehetitek fel a kérdést, hogy miért indítottam egy új blogot. Ennek az az egyszerű oka, hogy úgy gondolom, hogy bár ez is én vagyok, de a téma az azért mégiscsak 18 éven felüli, ezért nem akarom hogy bármi probléma legyen ebből...

Munkakeresésem során (http://lexy.blog.hu/2010/02/10/diakmunkak_ez_most_komoly) találkoztam sok érdekes és vicces hirdetéssel, de köztük ráakadtam erre is:
Webkamerás chatmodell munka kizárólag külföldi megjelenéssel! 
Saját szobádban webcamozhatsz, akivel csak akarsz. 
 
Ami kell hozzá: 
- minimális angol nyelvtudás 
- számítógép 
- webkamera 
- szélessávú internet hozzáférés 
 
Valós munka, a világ egyik legismertebb és legelismertebb webcam oldalán. Dolgozz otthon, teljes diszkrécióban, kötetlen munkaidőben akár főállásban is! 
 
www.livejasminjob.com 
 
- Teljes Diszkréció 
- Letiltható Országok 
- Korrekt elszámolás és kifizetés kéthetente 
- Gyos és ingyenes regisztráció (nincs közvetítői díj) 
- Kiemelkedő kereseti lehetőség 
- Teljesen kötetlen munkaidó 
 
Látogass el a weboldalunkra és ismerkedj meg a webkamerás modellkedéssel. Mindenben állunk a rendelkezésedre, tőlünk csak az igazat fogod hallani.

Bár sok ehhez hasonló hirdetést találtam, de mégis azok nagyon kamu gyanúsak voltak, egyedül itt találtam háttérinfokat ezzel a fajta munkával kapcsolatban. Végigböngésztem a weboldalukat és úgy gondolom, hogy egy próbát megér. Azonban még egy pár dolog homályos, ezért fel fogom venni a kapcsolatot a weboldal készítőjével. 

Itt a blogon majd beszámolok nektek a fejleményekről és bár tudom, hogy kapok majd hideget-meleget...nyugodtan kommentelhettek. (De azért kultúráltan...és kíméljetek :))

A bejegyzés trackback címe:

https://chatmodell.blog.hu/api/trackback/id/tr161760886

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása