Minden feltétel adott

xandra Címkék: webkamera2010.02.17. 17:52 | Oszd meg: Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add az RSS olvasódhoz

Tegnap este felvettem MSN-en Brian-t (a livejasminjob adminját (?) ), mivel írtam az első postban, hogy még van pár kérdésem mielőtt elkezdeném ezt a chatmodell munkát.
Meglepődtem, mert fennvolt, pedig nem számítottam rá este 11 kor :). Nagyon kedves volt, készségesen válaszolgatott a feltett kérdéseimre.
Szimpatikus volt és nagyon türelmes (szüksége is volt rá, mert tényleg tudok néha kacifántos kérdéseket feltenni), úgy tűnt, hogy tényleg kívülről-belülről ismeri ezt az egész témát és nem beszélt mellé.

Kiderült, hogy minden technikai feltétel adott, hogy elkezdhessek dolgozni. Számítógép (laptop), szélessávú internet (UPC-t szeretjük :), webkamera (Anett kölcsönadja az ő külsőjét, hogy ne a laptopba szereltet kelljen használnom) és kell majd a személyim szkennelt változata (azt majd valahol be kell szkenneltetni). Azt azért mondta, hogy a webkamera helyett jobb lenne egy videókamera...de nem baj ha nincs, mert a kezdő modellek általában webkamerával kezdik.

Arra a kérdésemre, hogy mit is kell majd csinálnom a privát műsor alatt, először csak mosolygott, de aztán leírta, hogy szórakoztatni kell a fizetővendégeket...természetesen én döntöm el, hogy meddig megyek el. (mondjuk sejtettem, hogy nem az Oscar jelöltek esélyeiről kell majd privátban társalogni a vendégekkel :) ezt írtam is neki, erre mondta, hogy nevetni fogok, de van úgynevezett nem vetközős kategória is, ahol
csak beszélgetni szabad a vendégekkel :D de ezt csak perfekt angolosoknak ajánlja. ( van aki ezért fizet? :D )

Tehát úgy néz ki, ha megvan a személyim szkennelt válozata, akkor megkezdhetem a regisztrációt, úgyhogy holnap a suliba meg is csinálom.

A bejegyzés trackback címe:

https://chatmodell.blog.hu/api/trackback/id/tr881766823

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mizzard 2010.02.18. 20:42:56

Hát ettől nagyobb idiótaságról ritkán olvashat az ember. Szóval köszi az élményt!:) Tényleg nagyon szorult helyzetben lehetsz, ha pénzért már idáig süllyedtél, hogy ilyet bevállalj. "Van nem vetkőzös rész.." Ó, igen. Csak az kevesebbet is fizet biztos.:( Csak gondolj bele.:)Nem vagyok konzervatív felfogású, de ha a lányomat ilyenen kapnám, élete végéig nem látna netet többet. De azért csak hajrá, még lehet híres is leszel.:)

xandra · http://lexy.blog.hu 2010.02.18. 21:53:08

@Mizzard: "Hát ettől nagyobb idiótaságról ritkán olvashat az ember" Hmmm...akkor tényleg elég ritkán olvasol pl. napi sajtót. Nem szeretnék híres lenni, ehhez annak semmi köze :) azért köszönöm a kommentet.

Mizzard 2010.02.18. 23:16:40

Napi sajtó,mint Glamour és Joy?:) Akkor inkább meg sem kérdezem,hogy ismersz-e olyan hasznos dolgokat is mint Index vagy HVG. Az idiótaságot,akkor csakhogy világos legyen,arra értettem,hogy vki vadidegen emberek előtt pózolgasson,és mint ilyet a munka intézményének keretein belül akarjon véghezvinni,(+még erről külön blogot is vezessen). Ha nekem perfekt angolom lenne előbb mennék egy fordító irodához,mint egy ilyen céghez,vagy nem is tudom mihez,ergo neked akkor maradhat a "szórakoztassuk el a fizető vendéget"(?). Ébresztőőőő!

Viktor7605 2016.07.03. 15:56:39

Segítség a webkamerás munkához:
webkameras-munka-otthonrol.info
süti beállítások módosítása