Első munkanap

xandra 2010.03.20. 00:12 | Oszd meg: Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add az RSS olvasódhoz

Nos, jelentem, túl vagyok az első "munkanapon". Csütörtökön este jelentkeztem be először, és meg kell mondanom, nagyon kellemesen csalódtam. 

Miután kényelmesen elhelyezkedtem, (és leellenőriztem, hogy a webkamerán keresztül is megfelelő a látvány :) ), Bejelentkeztem, és hamar a mély vízben találtam magam...ugyanis pár másodpercen belül (!!) már 20an voltak bent a (chat)szobámban. Brian előre szólt, hogy így lesz, persze nem hittem neki. Próbáltam mosolyogni, de egy pillanatra azért megrémültem, hogy most mi lesz....De aztán minden rendben volt, tetszettem a vendégeknek... kérdezgettek ezt-azt, semmi különös, csak, hogy hány éves vagyok, mióta nincs barátom (ennyire látszik? :P)...stb.

Kb. 3 perce lehettem fent, amikor is megváltozott a képernyő, és hallottam azt a bizonyos kis hangot....igen-igen, ez lesz az első privátom :). Egy Német vendég volt. Sajnos a Németem a köszönésben kimerült de ezt is értékelte, nagyon kedves volt, szerencsére tudott angolul, így megértettem, hogy mit szeretne látni. Kb 15 percet töltött bent nálam... izgultam, de nem volt gond, tetszett neki amit látott :)

Persze nem tudtam megállni, hogy ne nézzem meg a statisztikát, miután kilépett tőlem... kicsivel több mint 15 percet volt bent nálam ami nekem $5,2 jelent, ami nem is rossz :) negyed órai "munkáért". Mondjuk még csak $0.98 a percdíjam, amit csak akkor tudok változtatni, hogy ha elérem a 90 perc privátot vagy 4 órát ingyenes chatben töltök. (nyilván az előbbi a cél ;) ). Fellelkesedtem és rögtön visszamentem :) Minden ugyan úgy történt mint az előbb, csak most még köszönni se nagyon volt időm mert újabb privát felkérést kaptam...Róla viszont nem sokat tudtam meg, nagyon szótlan volt, ennek ellenére azért több mint 10 percet ő is bent volt...plussz közben még bejött egy másik vendég is, egy Kanadai...Nah neki aztán voltak kívánságai, bár semmi különös, csak, hogy merre forduljak, hogy nézzek, mit mutassak, közelebb, még...:D Nekem tetszett, főleg, hogy így együtt majdnem fél órát töltöttek bent nálam.

este 9 kor mentem fel...fél 12-re már meg is volt a 90 perc "$0.98-as bevezető". Nagyon elégedett voltam, könyebben ment mint vártam, bár azt is tudom, hogy így az elején azért nagyon pörög, de most ugrik a majom a vízbe...amikor a percdíj $1.99-re felmegy.

Csütörtök

Tegnap is fent voltam este. Nem túl sokat, kb másfél órát, de így is nagyon jól sikerült volt 35 perc privátom összesen, ami kb 24 dollár ;)...tetszik, határozottan tetszik. Viszont több vendég jelezte, hogy nincs hang...(naná, hogy nincs, mert kikapcsoltam a mikrofont :D ) ezt viszont át kell gondolnom, mert bár igaz, hogy könyebb lenne úgy kommunikálni...mindegy, meglátjuk. Valami szexi képet viszont mindenképpen feltöltök, mert egyelőre egy "New Performer" képecske csalogatja be a vendégeket :)...

Hosszúra nyúlt a post....most hétvégén nem tudok dolgozni, de jövőhéten....;) Beindul a kis kéjkuckó!

A bejegyzés trackback címe:

https://chatmodell.blog.hu/api/trackback/id/tr41853673

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

frozen_time 2010.03.22. 08:31:47

Hajrá, hajrá..ügyes

StudioLive69 2010.09.29. 11:26:03

Szia. Kár hogy nem írsz sűrűbben, mert hasznos tapasztalatokat oszthatnánk meg a "szakmában" lévén lassan 10 éve regisztrációkkal és operátorkodással foglalkoztam. Ha mégis szeretnél írni, keress meg, és hátha kisül belőle valami jó! A blogon ahonnan bejelntkeztem, épp a chatmodellek figyelmét egy nagy szélhámosra, de ott bármikor üzenhetsz nekem. Üdv Balázs

eSz 2014.03.20. 09:48:02

Érdekes amiket leírtál. egy ideje szakma beli vagyok, de kicsit ferdítettnek érzem amit leírtál, remélem nem haragszol meg, ez csak az én véleményem !!!

Kópé85 2014.11.04. 12:26:13

Sziasztok!

Érdekes és hasznos kis olvasmány ez a blog! :)
Ismerek egy oldalt, ahol chat modelleket toboroznak, kiemelkedő bérezéssel és teljeskörű ügyintézéssel.
Ha érdekel valakit, akkor látogassátok meg az oldalt!
x-agency.eu/webkameras-munka/
süti beállítások módosítása