Regisztráció folyamatban...

xandra Címkék: chatmodell2010.02.21. 20:29 | Oszd meg: Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add az RSS olvasódhoz

Tegnap, miután sikerült megfelelő nevet találnom magamnak, elkezdtem a regisztrációt. Az első lépés nagyon hamar megvolt, mindössze a kitalált fióknevemet, (gyakorlatilag ez lesz a chates nevem :) ) valamint az e-mail címemet kellett megadni és kreálni egy jelszót. A következő oldalon megadtam egy pár személyes adatot ami szükséges, és tovább is léptem a személyi kép feltöltéséhez. Itt volt egy kis gubanc, ugyanis elég nagy felbontásba szkenneltük be, úgyhogy Anettet hívtam segítségül (még szerencse, hogy itt maradt ő is ezen a hétvégén :D jó, mondjuk én is meg tudtam volna csinálni, de neki azért gyorsabban megy :) ) aki végül megoldotta a problémát. El kellett fogadnom még egy nyilatkozatot, hogy szabad akaratomból regisztrálok, és hogy az adatok a valóságnak megfelelnek. Ezután már csak néhány kép készítése volt hátra...

Természetesen a kamerakép nem jött be...volt egy kis pánik, Brian nem volt MSN-en kivételesen (mondjuk azt mondtam neki, hogy ha regisztrálok akkor szólok, hogy ott legyen ha gond van...), de a probléma a Flash player frissítésével megoldódott. Kellett készítenem egy olyan képet amin csak az arcom látszódik és egy másikat, ahol a személyimmel együtt vagyok rajta. Minden sikerült...:) Már csak a kifizetési opcióknál kellett beállítani az Epassport-ot (állítólag ez a legjobb...) és a kifizetési limitet (ezt hagytam az alap $100 dolláron)...jah igen és a címet ahova majd a kártyát postázni fogják. És ennyi...már csak leendő adatlapomon kellett megadni néhány infót magamról, (hajszín, magasság, stb...) és a regisztráció ezzel le is zárult. Minden beküldött adatnál az állt, hogy "elfogadásra vár", tehát nem volt más dolgom mint várni :) 

Nem is kellett sokat, ma délután már az állt mindenhol, hogy "elfogadott adat"...kivéve...a személyivel készült arcképnél. Visszautasították (még nem utasítottak vissza :() Megint kisebb pánik, hogy most ilyenkor mi történik: MSN -> Brian ..."Nincs semmi gond, csak ismételd meg a képet, figyelj arra, hogy látszódjanak az adatok a személyin amikor a kép készül" Így tettem...Úgyhogy most, megint az áll ott, hogy elfogadásra vár, remélem most már nem lesz vele(m) gond :). Nos jelenleg itt tartok. :)  

A regisztráció egyébként tényleg magyarul megy és nagyon jól érthető. Kb 15 perc az egész folyamat, persze csak ha nem jön közbe semmi :) (és nem csinálsz 30 képet a képkészítéses résznél, mert nem vagy megelégedve az arckifejeéseddel :D ). Még így is egy 3/4 óra alatt meg volt minden :) most már csak a személyis kép elfogadása van hátra...Yesss, jövőhéten már el is kezdhetem!(?) 

A bejegyzés trackback címe:

https://chatmodell.blog.hu/api/trackback/id/tr831779174

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása